1. Krštenje.hr
  2. /
  3. Politika Refundacija & Povrat

Refundacija & Povrat

Pregled

Potrošač ima pravo, ne navodeći razloge u roku od 14 dana raskinuti ugovor sklopljen izvan poslovnih prostorija ili sklopljen na daljinu. U slučaju sklapanja kupoprodajnog ugovora , rok započinje teći od dana kada je Kupcu ili trećoj osobi određenoj od strane Kupca, a nije prijevoznik, roba koja čini predmet ugovora dana u posjed.

Kupac Je dužan obavijestiti Prodavatelja o otkazivanju ugovora pisanim putem ( putem elektroničke pošte na info@krštenje.hr) koristeći standardni obrazac propisan Pravilnikom o pravima potrošača ili bilo koje druge nedvosmislene izjave kojima izražava svoju volju da raskine ugovor. Obrazac možete preuzeti : ovdje

Ugovor se smatra otkazanim kada Prodavatelj primi pisani otkaz ugovora od Kupca, te on bez odgađanja mora izvršiti povrat robe o svom trošku, a najkasnije u roku 14 dana od dana kada je obavijestio Prodavatelja o raskidu ugovora. Prodavatelj se obvezuje kupcu vratiti cjelokupan iznos, najkasnije u roku od 14 dana od primitka vraćene robe.

Kupac nema pravo na jednostrani raskid ugovora ako je predmet ugovora roba koja je rađena po specifikaciji Kupca ili je na bilo koji način prilagođena njemu.

Prodavatelj jamči Kupcu sva prava vezana uz odgovornost za materijalne nedostatke koja mu Zakonom o obveznim odnosima i Zakonom o zaštiti potrošača pripadaju.

U slučaju nesuglasica prodavatelj i Kupac nastojati će riješiti dogovorom. U slučaju spora nadležan je sud u Jastrebarskom. Sporovi se mogu rješavati i pri Sudu časti Hrvatske gospodarske komore ( HGK) u slučaju prijave Kupca sudu časti ili prijedlog za mirenje pri centrima za mirenje.

Kako biste iskoristili pravo na povrat, proizvod mora biti nekorišten i u istome stanju kako ste ga zaprimili. Isto tako mora biti u originalnom pakiranju.

Za dovršetak povrata zahtjevamo račun kao dokaz kupnje.

Povrat

Nakon što smo zaprimili i provjerili povrat, poslati ćemo vam email kako bismo vas obavijestili da je povrat proizvoda kod nas. Iato tako obavijestiti ćemo vas o odobrenju ili odbijanju povrata.

Ukoliko smo odobrili vaš povrat proizvoda, procesuirati ćemo refundaciju sredstava i vratiti vam sredstva na način plaćanja koji ste vi koristili, najčešće nazad na bankovni račun u roku nekoliko dana.

Povrat se ne vidi na računu

Provjerite bankovni račun još jednom jer međubankovne transakcije traju malo duže.

Kontaktirajte svoju banku može proći duže vrijeme za prikaz na internet bankarstvu.

Ukoliko ste učinili sve ovo i niste primili refundaciju, molimo vas da nas kontaktirate na email info@krštenje.hr

Rasprodaja

Samo proizvodi sa regularnom cijenom mogu biti refundirani. Proizvodi sa rasprodaje (sale) ne mogu biti refundirani.

Zamjena proizvoda

Zamjena je moguća u slučaju defekta proizvoda ili oštećenja. Ukoliko imate potrebu zamjene za isti proizvod pošaljite nam email: info@krštenje.hr i svoj proizvod na fizičku adresu prodajnog salona.

Dostava povrata

Da biste vratili svoj proizvod, trebali biste svoj proizvod poslati poštom na: Orioli Concept j.d.o.o. Zdihovo 26A.

Vi ćete biti odgovorni za plaćanje vlastitih troškova dostave za povrat vašeg artikla. Troškovi dostave su nepovratni. Ako dobijete povrat, trošak povratne dostave će se odbiti od vašeg povrata.

Ovisno o tome gdje živite, vrijeme koje može potrajati da vaš razmijenjeni proizvod stigne do vas može varirati.

Ako vraćate skuplje artikle, razmislite o korištenju usluge dostave koja se može pratiti ili o kupnji osiguranja dostave. Ne jamčimo da ćemo primiti vaš vraćeni predmet.

Trebate pomoć?

Kontaktirajte nas na info@krštenje.hr za pitanja u vezi s povratom novca.